Budowanie stron i ich pozycjonowanie

Budowanie stron i ich pozycjonowanie

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO) to jedna z najbardziej opłacalnych strategii marketingowych, ponieważ jest skierowana do osób, które aktywnie szukają w Internecie firmy takiej jak Twoja. Jest to jedna z niewielu metod, która może zapewnić trwałe rezultaty i przychody bez konieczności płacenia za reklamę Adwords w Warszawie. Jeśli zapełnisz swoją witrynę treścią, która zasługuje na pozycję w rankingu dla właściwych słów kluczowych, Twój ruch będzie wzrastał z efektem śnieżnej kuli!

WordPress – dlaczego to tak popularny CMS?

WordPress to obecnie jeden z najpopularniejszych systemów zarządzania treścią. Jego geneza sięga 2002 roku, jednak od tego czasu sporo się zmieniło. Podczas gdy wówczas służył on głównie do tworzenia blogów, teraz to „narzędzie wielofunkcyjne”, pozwalające na budowanie rozbudowanych stron, sklepów internetowych czy portali informacyjnych. Cechą, która wyróżnia WordPress spośród innych CMS jest intuicyjność i prostota – nawet osoba nieznająca dobrze zasad kodowania HTML czy PHP poradzi sobie w tym systemie. Dzięki dostępnym tam darmowym i płatnym wtyczkom oraz szablonom graficznym możemy bez problemu dokonać różnych modyfikacji i stworzyć unikalną stronę, jak również ułatwione jest pozycjonowanie WordPress. Wszystko ma jednak swoje wady i zalety – co warto wiedzieć o WordPress?

Zalety WordPress

  • Łatwość pozycjonowania WordPress – w tym CMS znajdziemy wiele rozwiązań, które czynią pozycjonowanie WordPress łatwiejszym. Najbardziej znana jest wtyczka Yoast SEO, która praktycznie wskazuje nam, w jaki sposób pisać i co należy ująć, aby tekst był jak najlepszy pod względem SEO.
  • Responsywność strony – to aspekt niezwykle istotny dla pozycjonowania WordPress, szczególnie w czasach, kiedy przeważa ruch z urządzeń mobilnych. Ponownie, zainstalowanie odpowiednich wtyczek załatwi całą sprawę!
  • Minimum kwestii technicznych – menu WordPress jest znane z intuicyjności i praktyczności użytkowania. Najbardziej potrzebne opcje, jak dodanie wpisu czy modyfikacja grafiki, są łatwo dostępne i widoczne. Jeśli nie masz doświadczenia lub nie masz specjalistycznej wiedzy, WordPress to dobry początek na przygodę z tworzeniem swoich treści w Internecie!

Wady WordPress

  • Zaawansowane udoskonalenia wymagają wiedzy – jeśli chcemy wprowadzić większe zmiany, niezbędna będzie wiedza z zakresu kodowania. Wtyczki również mogą nie spełnić wszystkich naszych oczekiwań, więc jeśli chcemy „czegoś więcej”, warto zasięgnąć wiedzy profesjonalistów. Zachęcamy do sprawdzenia cennika pozycjonowania stron WordPress w Blumo.
  • Błędy i ograniczona wydajność – oprócz wielu zalet wtyczek, znaleźć można również pewne ich wady. Użycie zbyt wielu pluginów może prowadzić do spowolnienia działania strony i spadku wydajności, co wówczas obniża skuteczność pozycjonowania WordPress. Problemem mogą być również wtyczki nieaktualizowane lub pochodzące z nieznanych źródeł. Co więcej, WordPress jako łatwy i dostępny dla wszystkich system, nie ustrzegł się licznie pojawiających się błędów, które mogą doprowadzić do niewłaściwego działania strony, a nawet ataku hakerów. Aby je rozwiązać, niekiedy niezbędna będzie pomoc specjalisty. Agencja SEO Blumo oferuje tworzenie strony na unikalnym kodzie, dzięki czemu będzie bezpieczniejsza, a dobrze napisany kod będzie miał pozytywny wpływ na pozycje w Google. Więcej informacji w cenniku pozycjonowania stron w Blumo.

Reklama AdWords w Warszawie – sposób na szybkie efekty!

Kampania AdWords w Warszawie to internetowa platforma reklamowa typu „płatność za kliknięcie”, która umożliwia reklamodawcom wyświetlanie reklam na stronie wyników wyszukiwania Google. Na podstawie słów kluczowych, na które chcą kierować reklamy, firmy płacą za umieszczenie swoich reklam na górze strony wyników wyszukiwania. Ponieważ platforma działa na reklamach typu pay-per-click (PPC), musisz płacić tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie Twoją reklamę. System AdWords jest „aukcją na żywo”, dlatego ceny kliknięć zależą od stopnia konkurencji i tego, ile są gotowi zapłacić za kliknięcie.

Reklama AdWords w Warszawie jest skuteczna, bo działa praktycznie natychmiastowo – po rozpoczęciu kampanii nasza reklama jest od razu widoczna. Jednak wraz z wyczerpaniem środków i jej zakończeniem, reklama znika. Porównując więc reklamę AdWords w Warszawie do pozycjonowania stron, AdWords to opcja raczej kosztowna i krótkotrwała, choć z szybkimi efektami, podczas gdy pozycjonowanie to proces długotrwały i korzystny cenowo, a efekty są widoczne po dłuższym czasie. Wybór więc należy do Ciebie – co będzie odpowiednie dla strategii marketingowej Twojej firmy?

Jeśli szukasz profesjonalnej pomocy, warto sprawdzić ofertę agencji SEO Blumo, która zaproponuje najlepszą strategię indywidualnie dla potrzeb Twojej firmy. W cenniku pozycjonowania stron znajdziemy pozycjonowanie WordPress, reklamę AdWords w Warszawie czy pozycjonowanie lokalne.

Biznes